Na této kartě není nic, co by bylo typické pro Střelce. Salamandři i pyramidy označují Oheň, ale ty se objevily i žezlového Pážete. Konkrétní vlastnosti, které uvádí Kniha T....
Když jsme si stanovili čtyři pevná znamení jako čtyři Krále a čtyři
hlavní znamení jako Čtyři Královny, logicky si vyvodíme, že Čtyři
Rytíři budou představovat zbývající čtyři pohyblivá znamení, a sice
Střelce, Ryby, Blížence a Pannu. Musíme si to odvodit logicky, protože
Waite nám ve svých obrazových klíčích symboly nezbytné k takové dedukci
nedává.
Protože Rytíř žezel je živel Oheň, musí být nutně pohyblivým ohnivým
znamením, tedy Střelcem, a jeho živlovou obměnou je Oheň Ohně.
Na této kartě není nic, co by bylo typické pro Střelce. Salamandři i
pyramidy označují Oheň, ale ty se objevily i žezlového Pážete.
Konkrétní vlastnosti, které uvádí Kniha T, jsou částečně zabudovány do
obrazu. Jsou to červená pera na helmici postavy i ohnivě rudé jazyky
jeho zlatě žlutého odění. Nicméně znakem jeho kraty by měl být černý
kůň a vůbec sama barva koně, což Waite nevyužívá. Helmice by měla mít
křídla, ale to také Waite ignoruje, a místo toho dává křídla na přilbu
kalichového Rytíře.
Doporučujeme Vám zakoupit následující literaturu
Cartwright, Fairfax – The Mystic Rose From the Garden of the King 1976
Case Paul Foster – An Introduction to the Study of the Tarot 1920
Crowley Aleister – The Book of Thoth 1969
Marhers, S.L. MacGregor – The Tarot 1971
Papus – The Tarot of the Bohemians 1975
Waite Arthur Edward – The Pictorial Key to the Tarot 1959